svētdiena, 2010. gada 14. februāris

Šiverēju pa ķēķi


Mēs, krustiņotājas, protam ne tikai krustiņus bakstīt. :) Daudzām no mums sagādā gandarījumu savu ģimeni iepriecināt ar kādu īpašu gardumu, piemēram, ar pašgatavotām konfektēm. Šie īpašie gardumi mums ļauj nosvinēt Ikdienas svētkus. Mēs varam nosvinēt to, ka vienkārši esam mājās, ka esam visi kopā, ka krīze mūs nav skārusi tik lielā mērā, lai nevarētu atļauties pietiekami daudz laika un naudas un uzgatavotu kaut ko tikai tāpēc, ka tā gribas. Ja tā padomā - tā uz šodienu ir liela laime. Un es esmu pateicīga Dievam, ka man tā ir, par to, ka es varu citam dot, ne no otra mīļi lūgt.

Un tā arī man nereti brīvdienās top kāds gardums. Parasti iedvesmojos no sarunām starp māsām krustiņsōnēm un lūk - šajās brīvdienās man tapa Līnuškas vēja kūkas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru