sestdiena, 2010. gada 20. februāris

Mans lielais RR (raound robin) projekts


To, kas ir RR (round robin), ir iespējams izlasīt šeit, tāpēc te par to nerunāšu.

Taču šobrīd man ir tas godpilnais pienākums organizēt RR Olgas (merry) meitiņai, kas ieraudzīja šo pasauli pavisam nesen - 18.februārī. Mums ir ieviesusies tāda mīļa tradīcija, ka to, kas organizē mazuļu RR, mēdz dēvēt par mazuļa robina krustmāti. Nu, man jau patīk tas nosaukums un nu cenšos no visas sirds, lai attaisnotu uz sevi liktās cerības. :) Jāsaka gan godīgi - bez palīgiem es neiztiktu nekādi un tāpēc liels paldies viņiem par to. ;)

Mēs ar Olgu šobrīd esam palikušas vienīgās, kas piedalījās cāļa pirmajā diskusijā par izšūšanu krustdūrienā, līdz ar to zināmā mērā esam tādas kā veterānes. :) Un tā reiz, vārds pa vārdam, smiekls pa smiekliņam un mēs sarunājām, ka, ja kādai no mums reiz pienāks tas skaistais mazuļa gaidīšanas laiks, mēs viena otrai organizēsim mazuļa RR. Es gan toreiz vēl studēju maģistrantūrā un Olgai smēju, lai viņa to savā ģimenes plānošanā ņem vērā. Un paldies viņiem par to! :D Savu maģistrantūru esmu pabeigusi un katru mīļu brīvu brīdi nu varu nodoties RR organizēšanai. Pie tam, kas būtiski! - Olga pat bija iemanījusies plānot savu grūtniecību uz rudens pusi un ziemu tā būtiskā apstākļa dēļ, lai es šos organizatoriskos darbus varētu veikt pa garajiem ziemas vakariem - kad ārā nesauc nepļauts mauriņš, nenolasītas zemeņu dobes un gurķu vagas. Paldies par to visai Olgas ģimenei! :)))

Nu mazā Anniņa jau ir sagaidīta un visi RR darbi rit pilnā sparā - šobrīd lielie noformēšanas darbi nodoti Margaritas pārziņā.

Vēl pavisam nedaudz un Margaret Sherry Charlie lācēni priecēs mazo Anniņu. :)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru