svētdiena, 2010. gada 14. februāris

Mana mūzika...


Sarežģīti...
Mūzikai manā dzīvē ir ļoti būtiska nozīme. Man patīk ļoti dažāda mūzika, ne tikai saldie 80-tie ar folkloristisko Balto akāciju palagu vai lipīgo jaunā gadsimta Apturi mani. Patiesībā my favorite listē atrodams Eric Clapton, Joe Cocer, šis tas no Metallica, vecais, labai Linga utt. Bet tikpat neatņemami - arī klasiskā mūzika. Nepretendēju būt baigais spečuks klasiskajā mūzikā - drīzāk esmu viens no tipiskākajiem jūzeriem, kas klausās diezgan tipisku, populāru klasisko mūziku. Tomēr ikdiena bez tās nav iedomājama. Ak, jā... - P.Čaikovska I klavierkoncerts ir vienlīdzīgāks par pārējiem... ;)
Patiesībā katrs no mūzikas stiliem, katra no dziesmām un izpildītājiem man asociējas ar noteiktiem dzīves posmiem. Manas īpašās dziesmas ar to ir īpašas, ka, tās klausoties, es atkal varu izdzīvot dažādas savas dzīves nianses - gan skumjus brīžus, gan jautrus piedzīvojumus, gan draudzību, attiecības un mīlestību.
P.s. Sarah Brightman albumi gan man ir visi. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru