pirmdiena, 2011. gada 14. februāris

Kolāža 2011




Nu ko. Gads ir pagājis un kāds varbūt atcerēsies, ka pagājušajā gadā pati sev uzsāku jaunu tradīciju - izmantojot latviešu zīmes, veidot savu gada kolāžu. Tāda nu man viņa šogad sanāca.
Izvēlējos vissmalkāko izšūšanas audumu, kāds man bija, jo biju izdomājusi, ka es šo piekariņu gribētu ikdienas gaitās turēt pie sevis, būt ar to kopā. Un atcerējos, ka man taču jau labu laiku telefonam iztrūkst piekariņš. Priecājos par savu ideju, jo nu man ir gan piekariņš, gan kolāža. :) Kāpēc oranžs? A tāpēc, ka pēc numeroloģijas tieši oranžā ir mana šī gada krāsa. :) Padaudz mistikas, jūs teiksiet? Jā, varbūt. :) Bet vai tad visādi Jaunā gada sagaidīšanas rituāli un visādas kolāžu līmēšanas un vizualizēšanas nav mistika? Zinātnieki par to vēl strīdās - mistika vai reāls domu spēks, kura fizikas formula vēl nav atklāta :)

P.s. Diametrā šis ir par 1 cm mazāks kā pagājušajā gadā - 6 cm.
Posted by Picasa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru