svētdiena, 2011. gada 16. oktobris

PRR 2011


(Tiem, kas nezin, kas ir PRR, aicinu ielūkoties te, lai es te daudz neteoretizētu.)

Vispirms laikam jāsāk ar milzīgu PALDIES Ilonai (sunny), kas kārtējo reizi šo visu uzņēmās noorganizēt. Un ar lielu atvainošanos, ka tik vēlu nāku klajā ar savu dāvaniņu. Šogad tas apmaiņas tusiņš laikam tāds bišķi sačākstējis sanāca, bet nevar jau vienmēr viss būt uz urrā. Tā jau dzīvē notiek, ka ikdiena mūs aizved pa savām takām, daudz nerēķinoties ar mūsu vēlmēm. Bet nav ko čīkstēt, viss ir labs, kas labi padarīts, PRR 2011 ir noslēdzies un es ceru, ka tas atkārtosies gan nākamgad, gan aiznākamgad. Un gan jau citugad arī tusiņš būs kuplāks ;)
Šī gada darbiņš man lika pamatīgi iesvīst. Jo mans apdāvināmais šogad izlozējās rokdarbu, izšūšanas un mākslinieciskais guru Margarita... Domāju, ikviens man piekritīs, ka vienkāršam amatierim ņemt un nodziedāt operas āriju Andžellai Gobai nav tas vieglākais uzdevums ;) Jau metu plinti krūmos, kad kādā sarunā Margarita apgalvoja, ka viņai noderētu atslēgu skapītis. Fūuu, - es nodomāju, - esmu glābta! Meklēju shēmas tādas un šitādas, bet neviena nebija laba...
Bet tad kādu dienu skatos - ideja pati man nāk pretī! Ķeru šo ciet un metos pie darba - darināšu MIEGA MASKU. Njaaaa, darbiņš nav no vieglajiem, jo jādraudzējas ar šujmašīnu. Internetā atradu šūšanas pamācību un ķēros brillēm pie ragiem. Pati izšūšana aizgāja uz urrā, bet sašūšana gan prasīja dažas nervu šūnas un pacietības rezerves. Un tapa Margaritai miega maska:

Nu ko. Zinot, kas viņa par naktsputnu un ka darbiņš tikko sācies, iespējams, ka šī lietiņa viņai varētu arī noderēt. Lai labi lietojas un ikviens lai ievēro uzrakstu. Arī pēc piecām minūtēm lai ievēro... Un pēc nākamajām piecām arī... :)
Nu lūk. Un jautrākais tai visā bija tas, ka izrādījās, ka Margarita darina dāvanu man. Un arī viņa nevarēja ierasties uz apdāvināšanās tusiņu. Tad nu mēs vienā piektdienas vakarā saskrējāmies un savstarpēji apdāvinājāmies. Es par viņas dāvaniņu no smiekliem biju gar zemi, jo saņēmu - juhuuuu!!! jaunas apenītes! Smuki sarkanas ar baltām pumpiņām! :)))
Dāvaniņa tik sievišķīgi intīma un smalka! Būs man tagad speciālais "sieviešu īpašo dienu kosmētikas maciņš" :)) Ideja vienkārši superīga, vai ne? Kurš man nepiekritīs?
Paldies Tev, Margarita! :)
Posted by Picasa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru