svētdiena, 2011. gada 2. janvāris

Kas es esmu? :)



Vai nav daudzsološs jautājums gada iesākumam? :)
Piedaloties Līziņas loterijā un meklējot viņas blogā atbildi uz loterijas otro jautājumu, atradu šo vietni, kurās paspēlēties. :)
Nu, piemēram: nika raksturojums. Tātad. Kas es esmu, Dominantes7akords? :)



загадочность. Даже самые близкие люди знают тебя не до конца...

все гадания на aeterna.ru

Njaaaaa..... Diezgan ticami. Dažbrīd šķiet, ka es pati sevi tā īsti līdz galam nepazīstu. :D

Bet kas es esmu kā Trallallā? :) Lūk, kas:

Характер ника


свобода. Ты живешь так, как желает твоя душа.

все гадания на aeterna.ru
Brīvība. Es dzīvoju tā, kā vēlas mana dvēsele. :)

He! Šķiet, jāpiekrīt. :)

1 komentārs:

  1. Vienkārši Paldies ka tu raksti - blogo :D

    http://manaspasaules.blogspot.com/2011/01/domas-pardomas.html

    AtbildētDzēst