otrdiena, 2015. gada 24. marts

Mazi zodiaka zīmju fiņķiki


Šī gada sākumā, kad atkal veiksmīgi tiku pie brīvāka laika, vajadzēja iespēt nokavēto - noskatīties mana iemīļotā seriāla "Grejas anatomija" pēdējās sezonas sērijas. Zināmu laiku tas prasīja, bet, kā zināms, es neprotu tā vienkārši skatīties tv, man tā šķiet nereāla laika izšķiešana. Un arī pirksti niezēt niezēja pēc krustiņiem. Paķēru pirmo, kas bija pa rokai, jo nebija laika lūkoties prioritātēs. Tā nu skatījos savu seriālu un uz plastikas sašuvu visas 12 zodiaka zīmes. Tad īsti nevarēju izgudrot, kur lai viņas liek... :D Kā zināms, man patīk krustiņdarbu praktisks pielietojums. Pavēros mājās visapkārt un izdomāju tās pielīmēt pie lielajiem dokumentu knaģiem. Knaģu pietrūka... :D Bet nekas, piepirkšu. Pie knaģa pielīmēju ar karstās līmes pistoli un aizmuguri noslēpu, pielīmējot baltu filcu. Tagad man ir tādi knaģi kā nevienam :)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru