sestdiena, 2013. gada 5. janvāris

Auduma ziedi. Pirmoreiz uz pasūtījumu.


Decembra sākumā kāda mana kolēģe jautāja, vai gatavoju auduma ziedus arī uz pasūtījumu. Atbildēju, ka nē. Tā kā esmu pārāk aizņemta savā ikdienā, līdz šim nekādus pasūtījumus nepieņēmu - laiks tik vien kā pietiek (parasti - nepietiek), lai izgatavotu šo to sev, bet pārsvarā - dāvanām. Tomēr, tā kā kolēģes vēlmes bija pietiekami konkrētas - melnbalta auduma puķe, - un bez būtiskiem laika resursu ierobežojumiem, šoreiz pasūtījumam piekritu. Noziedoju vienu vakaru un uztapināju trīs - lai būtu, no kā izvēlēties:


Posted by Picasa

Tādas nu viņas man uztapa. Melnbaltas, trīs dažādas. Man pašai visvairāk patika tieši tā melnā, ar sudraba spīdumiņiem, vismazāk - tā ar melnajām pērlītēm. Aiznesu kolēģei, lai izvēlas, ko vēlas un paņem, ko izvēlējās. :) Interesanti - viņai visvairāk patika tā, kas man pašai vismazāk un paņēma vēl arī to vidējo. Tā nu  pateicoties pasūtījumam, arī es pati tiku pie jaunas auduma puķes un tieši tās, kas man pašai vislabāk patika.   :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru