trešdiena, 2010. gada 9. jūnijs

Mana kolāža 2010


Šā gada pavasarī, kad man te gāja kā pa celmiem, kad īsti nevarēju saprast, ko katra jauna diena nesīs, es aizdomājos par to, ka prasītos izmēģināt roku savas gada kolāžas izveidē. Nu, tā tāda bišķi modes lieta, man šķiet, - kad uz lielas papīra lapas salīmē dažādos žurnālos un citur ņemtas bildes, kas attēlotu manas sajūtas un vēlmes, t.i., vizualizē tās un tas it kā palīdzot tām vēlmēm piepildīties. Kaut kā jocīgi jau man tas viss liekas - pirmkārt, man šķiet, ka bišku dīvaini, ka mājā pēkšņi pie vienas sienas stāv pielikts papīrs ar visādām krāsainām bildītēm, otrkārt - a ko ar to kolāžu iesākt pēc gada, kad būtu jāveido jauna kolāža? Uzlikt skapjaugšā, lai apput? Iemest savas sajūtas ugunskurā? Izmest miskastē? Beigu galā man šķiet, tās ir tādas manas personiskas domas un sajūtas, kuras man nemaz tā negribētos publicēt un visiem rādīt, lai ikviens, kas sper kāju manā mājā, apskatoties uz šo kolāžu, iekāptu arī manā dvēselē. Tā es domāju par to, domāju, bet līdz veidošanai tā arī netiku. Līdz brīdim, kad Unigunde man uzdāvināja šo mazo brīnumu... Ha! Kā kulaks uz acs! Ideja kā māja! Mana kolāža taču varētu izskatīties tieši tā!
Ilgi negaidīju, jo ideja pati bija atnākusi pie manis. Iegāju zīmēs, izveidoju savu vēstījumu un ātri vien sašuvu. Lūk, kas man sanāca:
Posted by Picasa
Tāds izskatās mans vēstījums 2010. gadam. Jā, jā gatavs bija jau pavasarī, bet tikai šodien sataisīju bildi. Domāju, ka es varētu pati sev izveidot šādu jauku tradīciju turpmāk ik gadu pati sev sagatavot šādu kolāžu, kas man būtu pa rokai ik dienas, bet Ziemassvētkos es to uzkarinātu eglītē. :) Un tā ar laiku arī man pa bišķim vien izveidotos sava eglīšu rotājumu kolekcija. :)

P.s. Pēc izmēra nieciņš diezgan mazs - diametrs 7 cm.

1 komentārs: