ceturtdiena, 2010. gada 11. marts

Londona, Londona! Londona mani gaida! :)



Londona - mana sapņu pilsēta...
Šorīt e-pastā saņemu kārtējo air baltic piedāvājumu. Zinot viņu cenu politiku, īpaši nedomāju, ka kaut ko nu pirkšu, ka kaut kur nu braukšu. Aiz gara laika iegāju viņu lapā, uz dullo paņēmu kādus datumus un.....!!!!!!! viņiem piedāvājumā izliktas arī biļetes par 2.00 EUR un pat par 0.00 EUR! :o Kaut kas neredzēts!... Rīta miegs kur bijis, tur pazudis, zinu, ka šādi piedāvājumi ir jāķer momentā, bez liekas domāšanas. Ķeru, grābju, vēl nodomāju - nez, ko ar to Undīni darīt... viņai ceļojumi apsolīti pie dažiem nosacījumiem par labi padarītu darbiņu - par labām mācībām (un es jau esmu no tām, kas pie saviem principiem pieturēsies dzelžaini). Rezervēju biļeti, neizdodas... - prasa ievadīt MasterCard Secure Code. Tā uzstādīšanu es visu laiku esmu atlikusi un atlikusi. Izmet ārā. Skrienu uz internetbanku vēl to kodu uzstādīt. Neizdodas. Beigās izdodas. Skrienu atpakaļ. Pa ceļam izdomāju - ajjj, piedāvājums tik labs, ka jāņem arī Undīnei. Rezervēju pa jaunam. Izdodas! Izdodas!! Man izdevās!!! :) Man izdevās norezervēt divas biļetes uz Londonu - sev un Undīnei pašā vasaras sākumā - jūnija pirmajā nedēļas nogalē! :))
Esmu tik priecīga!! Vienas biļetes beigu cena - nepilni 40 EUR turp un atpakaļ. Un patiesībā - tie ir tikai lidostu nodokļi.
Fūuuu.... cik jauks rīts.. Garastāvoklis prīmā, dvēsele gavilē! - es braucu uz savu mīļo Londonu! Neesmu tur bijusi gadus trīs un sen pēc viņas ilgojos... :)

2 komentāri: