piektdiena, 2016. gada 1. janvāris

Svētku laikā...

Vispirms - jaunu Laimīgo gadu visiem! Jā, jā atzīstos, šo teicienu aizņēmos no Skuteļa, bet man tas tik ļoti iepatikās, ka pavisam nekaunīgi - ņēmu un piesavinājos, jā :p
Atskatos uz 2015. gadu un apzinos, ka tas ir bijis ļoooooti labs gads! Izbaudu apziņu, kad, esot pie veselā saprāta, tu apzinies, ka esi laimīgs. Tā ir fantastiska apzināšanās! Kad tu saproti, ka viss, kas ar un ap tevi notiek, ir brīnišķīgs, kaut dažbrīd liekas, ka ir neizturami smagi... bet tu ej uz priekšu un saproti, ka, jā, ir smagi, bet tā ir mana izvēle un man tas viss ir nepieciešams...
Viena no brīnišķīgākajām lietām, kas ar mani pērn notika, ir laba atpūta. Atpūtos, dzīvojos pa māju, izbaudīju nesteidzīgos rītus, kad visi mājinieki palaisti savās gaitās, bet es ar kafijas krūzi rokās varu ieritināties atpakaļ gultā un laiskoties. Paskatīties rīta ziņas, pamalkot kafiju, brīžiem iesnausties. Pablandīties pa blogu pasauli, iedvesmoties un arī pašai pašūt. Paknibināt kādu nieku un ne tikai... Un tā kādā rudens dienā, klaiņojot pa Līziņas pasauli, nolēmu piedalīties viņas organizētajā Ziemassvētku apmaiņas projektiņā. Un kāpēc gan ne? Tik sen nekas līdzīgs nav bijis, ja ir - es sen nekur neesmu piedalījusies. Un kad tad, ja ne tik brīvā brīdī? 
Ar nepacietību gaidīju izlozi, kad uzzināšu, kam man jādarina eglītes rotājums. Kad uzzināju, uzreiz ķēros meklēt atbilstošu motīvu. To atradu ātri, kaut izvēle diezko liela nebija. Bet tas, ko atradu, likās tik atbilstošs! Nolēmu - nekas, ja motīvs tik atbilstošs, atļaušos bik pārspļaut pār strīpu... Rezultātā uzdarināju nevis eglītes rotājumu, bet egles rotu... :D
Motīvs - Dimension, šūts uz 18 izmēra tumši zilas aidas un plastic kanvas. Diegi - DMC, t. sk. arī virvītes. Un kociņš tepat no piemājas mežiņa :) Ceru, ka šī gočiņa - rūķis priecēs Madonas puses Gundegas mājiniekus vēl arī kādu citu gadu. :)
Savukārt Ilze no Madonas (ko mēs no cāļlaikiem labi zinām kā Vētrasputni), man uzdarinājusi lūk šādu dziedošu eglītes rotājumu:
Nu, vai nav trāpīgi? :D
Paldies Ilzei un paldies Sandrai par šī pasākuma organizēšanu! Jaunu Laimīgo! :)

1 komentārs:

  1. Skaisti abi rotājumi! Prieks, ka kaut kur kaut kas parādās no šīs akcijas. Arī apsvēru piedalīties, bet saprāts teica, ka jāpabeidz cīņa ar dēla Ziemassvētku zeķi

    AtbildētDzēst