svētdiena, 2011. gada 19. jūnijs

Albums sarunai ar debesu eņģeļiem


Es ticu, ka ikkatrs cilvēks, ko satiekam šajā dzīvē mums ir sūtīts ne jau tāpat vien. Es ticu, ka ikkatrs cilvēks, ko es satieku savā dzīvē man dod kādu īpašu mācību un pieredzi. Tā pirms pāris gadiem es satiku Elīnu. Mūsu dzīves krustojās tādā īpašā brīdī - mēs abas atradāmies dzīves krustcelēs ar smagām nastām plecos. Tajās bija kaudze neatbildētu jautājumu, uz kuriem meklējām atbildes. Zināms apjukuma laiks, kad jautājumi birst kā no pārpilnības raga, bet atbildes rast tik veikli vis neizdodas.
Lai nu kā, esmu priecīga, ka iepazinu Elīnu. Un šobrīd Elīna gaida savu mazulīti, kam jāierodas pasaulē vēl pēc kāda laiciņa. Kad uzzināju, ka Elīnai mazais pieteicies, ļoti priecājos par viņu un viņas ģimenīti. Un nolēmu, ka patiesā priekā ar viņu varu dalīties, no sirds izgatavojot kādu nieku. Tā kā Elīna ir rakstošs cilvēks, tad divu domu nebija - man jāizgatavo viņai atmiņu albums, kurā atzīmēt tās īpašās labās domas, kas palīdz un stāv līdzās sievietei, kad tā gaida savu bērniņu. Eņģelīša izšūšana tiešām bija nieks - tik viegli, vienkārši un bez jebkādas aizķeršanās.
Pašu albumu es biju iegādājusies jau agrā pavasarī, par ko liels paldies Inesei - reiz viņa savā blogā padalījās ar ziņu, ka Zvaigznes ABC veikalos varot iegādāties šādas īpašas grāmatas Dzīves hronika. Kā rakstīts anotācijā, tā ir īpaša ar to, ka tā jāraksta mums pašiem...
Izšuvums bija nieks, jo grūtākais sekoja pēc tam - kā dabūt gatavus vāciņus? Iesākumā biju pilna apņēmības kārtīgi izštudierēt Klēras virtuālo vāku darināšanas meistarklasi un rīkoties tai atbilstoši. Bet, kad pienāca brīdis ķerties vērsim pie ragiem (eņģelītim pie spārniņiem), sāku to študierēt un sapratu, ka te bez 100g (kultūras) neiztikt... Pamazām jau mani pārņēma izmisums, jo laiks, protams, bija atlicis pavisam maz. Jau prātā pārcilāju, ka būs vien atkal jāpasūta sašūšana pie profesionāļiem, kad kā glābējs no skaidrām debesīm nāca Sancītes albuma apvākošanas ideja. Paldies, Sancīt! :)
Tā nu albums ir gatavs un atliek vien to uzdāvināt un piepildīt sarunām ar sirdsapziņu un debesu eņģeļiem. :)
Posted by Picasa

1 komentārs:

  1. Skaisti. Ne tikai izšuvums, arī noformējums ir ekselents. Un stāsts ļoti īpašs.

    AtbildētDzēst