otrdiena, 2010. gada 14. decembris

Ziemassvētku dāvaniņām


Mans šā gada radošais plāns darbiņiem krustdūrienā izgāžas kā veca sēta. Ja es būtu darba devējs, kas gada beigās prasa darbības plāna izpildi, man labākajā gadījumā liktu rakstīt paskaidrojumu, sliktākajā - atlaistu no darba... Starp citu, pagājšnedēļ darbā nedaudz aizpļāpājāmies par ikdienišķām lietām un mans secinājums bija - man ir tik nežēlīgi daudz ko darīt, es varētu darīt vēl to un to, un to, un to, ka patiesībā man galīgi nav laika vēl katru dienu iet uz darbu! Uz darbu tomēr nākas iet, tikmēr hobiju un citu interešu plāni lēnā garā izplēnē skurstenī...
Bet labi. Runa bija par Ziemassvētkiem. Undīnes Ziemassvētku zeķe
jau kopš pirmās adventes mūsmājās godprātīgi pilda savas funkcijas; nu jau ir gandrīz līdz pusei pilna. Bet krustdēliņa Ziemassvētku zeķe, kas gada sākumā tik daudzsološi pavirzījās uz priekšu, diemžēl ir palikusi pavasarī. :(
Lai nu kā, šis tas jau tomēr padarīts ir (kaut visu vēl nemaz neesmu parādījusi) un pēdējo pāris nedēļu laikā pa tumšajiem nedēļas vakariem sagatavoju vēl dažus Ziemassvētku dekoriņus - magnētiņus uz knaģīšiem:
Dāvināšu šos kopā ar vēl kādu nelielu, bet noderīgu nieku. Domāju, ka šie mazumiņi katru vienkāršāko dāvaniņu padarīs par īpašu un ceru, ka iepriecinās saņēmēju.

P.s. Patiesībā magnētiņi te ir tikai pieci - veidojot kolāžu, sanāk, ka izskatās visi desmit. Bet es atzīstos godīgi... ;)
Posted by Picasa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru