otrdiena, 2010. gada 8. jūnijs

Čikenčiksu kuļukule :D


Darbiņš tapis jau pavasarī - dāvana draudzenes jaunajai mājvietai. Tā kā man nebija informācijas par nepieciešamiem sienu dekorējumiem un to specifikāciju, izlēmu izgatavot ko tīri praktisku - kuļukuli.
Pat nezinu, kurā brīdī ieraudzīju tās smieklīgās vistas, bet skaidrs ir viens, ka trāpīgāku motīvu nedabūt, jo domāju, ka ikviens ar veselīgu paškritiku tajās var atpazīt sevi. Es, piemēram, esmu tā pirmā no labās. :)
Labs ir - ķeros pie darba. Labi, ka man bija atvaļinājuma nedēļa, tās laikā tad nu darbiņu varēju veikt.
Posted by Picasa
Ideju smēlos no Džekas PRR 2009 (paldies!), bet noformējums uzticēts, protams, Margaritai (paldies!).
Čikenčiksu kuļukule tagad dzīvo Ziepniekkalnā un godprātīgi pilda savas funkcijas.

1 komentārs:

  1. Kolosāla kuļukule!!! Un "ikviens ar veselīgu paškritiku tajās var atpazīt sevi." - super teikts, sāku pētīt, uz kuru es varētu pretendēt, laikam uz to ar bumbuļiem ausīs :) Superīga dāvana!!!

    AtbildētDzēst